Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

10 кл., К. р. № 3; л-ра


    КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА  КАРПЕНКА-КАРОГО ТА  МИХАЙЛА СТАРИЦЬКОГО
                                                                                                                                          
ВАРІАНТ  1
Початковий рівень

  1. Справжнє прізвище Івана Карпенка-Карого:
  А  Кандиба;                 Б  Тобілевич;                 В  Карпенко;                 Г  Карий.

  1. Вкажіть роки життя М. Старицького:
  А 1845 – 1907;             Б 1856 – 1916;               В 1840 – 1904;               Г 1849 – 1920.

  1. У Бобринецькому повітовому училищі навчався:
  А  Іван Карпенко-Карий;                                   В Іван Франко;
  Б  Михайло Старицький;                                   Г  Іван Нечуй-Левицький.

  1. Батьком української комедії вважають:
        А  Івана Карпенка-Карого;                                 В  Михайла Старицького 
        Б  Івана Котляревського;                                    Г  Григорія Квітку-Основ’яненка.

  1. Як письменник Іван Карпенко-Карий дебютував:
  А у 1883 р. твором «Новобранець»;                  В у 1891 р. «Мартин Боруля»; 
  Б у 1887 р. твором «Наймичка»;                        Г у 1910 р. твором «Безталанна».

  1. Степан, Марися, Палажка є героями твору:
  А  М. Старицького «Богдан Хмельницький»;   В  Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»;
  Б   М. Старицького «Оборона Буші»;                 Г  Івана Карпенка-Карого «Сава Чалий».

Середній рівень

  1. Встановіть відповідність:
  1 гетьман Потоцький;                 А «…в чорних, стиснутих трохи бровах криється непорушна                                   
  2 гетьман Лянцкоронський;           воля й відвага; карі очі з-під довгих темрявих вій палають
  3 Орися;                                            вогнем, на мармуровім чолі лежать недитячі думи, хоч у 
  4 воєвода Чарнецький.                    виразі уст пишає дитяча краса»;
                                                        Б «… криклива пишнота, і вираз обличчя, що довчасно
                                                            злиняло на розпусних ночах, і хітливі безсоромні очі, і
                                                            млява, знесилена постава»;
                                                        В «… обличчя … повне достойності й поваги; в очах, синіх,
                                                            великих, світиться розум»;
                                                        Г « …в зеленастих очах яскріє сваволя і лютість»;
                                                        Ґ «…з золотою китицею на правому плечі; високий,
                                                           широкоплечий, з сивими довгими вусами, з шрамом на
                                                           лівім виску, він подібен до могучого дуба, що нажив
                                                           собі силу під бурхотом бур». 

  1. Запишіть жанрові ознаки твору М. Старицького «Оборона Буші».

  1. Запишіть драматичні жанри, у яких працював Карпенко-Карий, підтвердивши це назвами відповідних творів письменника.






Достатній рівень

  1. Схарактеризуйте образ Мартина Борулі з однойменного твору Івана Карпенка-Карого.

  1. Розкрийте проблематику комедії Івана Карпенка-Карого «Хазяїн».

Високий рівень

  1. Доведіть або спростуйте думку про те, що Орися – характер романтично цілісний, здатний на самопожертву в ім’я суспільних ідеалів (М. Старицький «Оборона Буші»).



    КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА  КАРПЕНКА-КАРОГО ТА  МИХАЙЛА СТАРИЦЬКОГО       

ВАРІАНТ 2
Початковий рівень

  1. Вкажіть роки життя Івана Карпенка-Карого:
  А 1845 – 1907;                    Б 1840 – 1904;                    В 1856 – 1916;                    Г 1849 – 1920.  

  1. «Товариство  українських сценічних акторів» разом із Миколою Лисенком організував:
  А Михайло Старицький;                                               В Іван Франко;
  Б Іван Карпенко-Карий;                                                Г Панас Мирний.

  1. Твір Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля» вперше  було надруковано в:
  А  альманасі «Сніп»;                                                     В  у журналі «Украинский вестник»;
  Б  альманасі «Молодик»;                                              Г  у львівському журналі «Зоря».

  1. Події у творі «Мартин Боруля» відбуваються:
  А  у середині ХІХ століття;                                          В у середині ХVІІІ століття;   
  Б  у кінці ХІХ століття;                                                 Г наприкінці ХVІІІ століття

5.   Комедією є пєса Івана Карпенка-Карого:
  А  «Сава  Чалий»;                      В  «Сто тисяч»;          
  Б   «Безталанна»;                        Г  «Мазепа».

  1.  Історичною є повість Михайла Старицького:
  А  «Не судилось»;                      В  «Оборона Буші»;
  Б  «Гетьман»;                              Г  «Останні орли».

Середній рівень

  1. Встанови відповідність:
  1 комедія;                       А драматичний твір, в основу якого покладено гострий конфлікт;                                        
  2 трагедія;                          головна дійова особа переважно діє в екстремальних ситуаціях,      
  3 власне драма;                 потрапляє в безвихідне становище і гине фізично або морально,        
  4 драма.                              здійснюючи подвиг або спокутуючи свою вину;
                                          Б твір соціального чи побутового характеру з гострим конфліктом,
                                              який розвивається в постійній напрузі;
                                           В один з літературних родів, який змальовує світ у формі дії,
                                               здебільшого призначений для сценічного втілення.
                                           Г сукупність явищ авангардистської драматургії в європейському                                           
                                               театрі  ХХ століття, зумовлених філософією екзистенціалізму.
                                           Ґ драматичний твір, у якому дійові особи зображуються у смішних
                                              ситуаціях, нещадно висміюються людські пороки та негативні
                                              соціально-побутові явища.

  1. Сформулюйте і запишіть ідею твору М. Старицького «Оборона Буші».

  1. Запишіть прізвища акторів і режисерів театру корифеїв.

Достатній рівень

  1. Схарактеризуйте образ Орисі (М. Старицький «Оборона Буші»).

  1. Схарактеризуйте образ Пузиря (комедія Івана Карпенка-Карого «Хазяїн»).

Високий рівень

  1. Чи можна назвати розв’язку драми «Мартин Боруля» щасливою? Чому?





Контрольна робота № 3. Тестування за творчістю  І.Франка.

Варіант  І
   Рівень  1-й.

  1. Роки життя І.Франка
 А 1854 – 1916                 Б 1856 – 1915                 В 1856 – 1916                 Г 1854 – 1915

2.   І.Франко захистив докторську дисертацію в університеті
 А Львівському                Б Чернівецькому            В Віденському              Г Київському

3.   І.Франко пережив арештів
 А 1                                    Б 2                                    В 3                                 Г 4

4.   Перша поетична збірка І.Франка
 А «Баляди і розкази»                                               В «Зів’яле листя»
 Б «З вершин і низин»                                               Г «Мій Ізмарагд»

5.   Правильним є  твердження
 А У формі сонета написано поезію «Безмежнеє поле…»
 Б Жанр твору «Зойчине крило» - повість.
 В Поему «Мойсей» повністю написано терцинами.
 Г Цикл «Веснянки» перший у збірці «З вершин і низин».

6.   «Вгору, на вершини» на латинську мову І.Франко переклав як
 А «Sempertiro»          Б «Ехсеlsior!»           В «Vivere memento»          Г «Semper idem

7. Установіть відповідність між поетичними творами і цитатами з них.
 1 «Гімн»                               А Я син народу, що вгору йде,
 2 «Декадент»                            хоч був закритий в льох.
 3 «Розвивайся ти,                Б Та прийде час, і ти вогнистим видом
    високий дубе…»                  засяєш у народів вольних колі.
 4 «Мойсей»                          В Розпадуться пута віковії,
                                                    Тяжкії кайдани.
                                                Г Ми ломимо скалу, рівняєм правди путі,
                                                    І щастя всіх прийде по ваших аж костях.
                                                Ґ І де в світі тая сила,щоб в бігу її спинила,
                                                   щоб згасила, мов  огень, розвидняющийся день?
Рівень 2-й.

 Розкажіть про поетичну збірку І.Франка «Зів’яле листя» (рік видання, композиція, символіка назви, основні мотиви).

Рівень 3-й.
  
   Напишіть невеликий твір на тему «Над чим у житті я задумався (- лася) під впливом  життєпису І.Франка і його творів».







Контрольна робота № 3. Тестування за творчістю  І.Франка.

Варіант  ІІ
 Рівень 1-й.

  1. Укажіть місце народження І.Франка
 А Нагуєвичі                    Б Ясениця Сільна                    В Дрогобич                    Г Львів 

2. І.Франко закінчив університет у
 А Львові                          Б Чернівцях                             В Відні                            Г Києві

3.І.Франкло працював у редакції журналу «Друг» разом із
 А М.Павликом             Б М.Драгомановим             В М.Коцюбинським       Г В.Щуратом

4.Остання поетична збірка І.Франка – це
 А «Із днів журби»                            В «Давнє і нове»
 Б «Semper tiro»                                 Г «Із літ моєї молодості»

5.Правильним є твердження
 А Збірка «З вершин і низин» вийшла у 1896 році.
 Б Збірка «Зів’яле листя» складається з трьох  «жмутків».
 В У творчому доробку І.Франка немає драматичних творів.
 Г «Легенда про вічне життя» ввійшла до збірки «Баляди і розкази».

6. Скільки років було Франкові, коли  він створив поему «Мойсей»?
 А 35                    Б 40                    В 45                    Г50

7. Установіть відповідність  між поетичними творами та цитатами з них.
1 «Сікстинська мадонна»                 А Тебе видаючи, любити мушу,
2 «Ой ти, дівчино, з горіха                    Тебе кохаючи, загублю душу.
    зерня…»                                          Б В житті ти мною згордувала,
3 «Легенда про вічне життя»                Моє ти серце надірвала.
4 «Чого являєшся мені у сні?..»        В І ти прощай! Твого ім’я
                                                                 Не вимовлю ніколи я.
                                                              Г …лиш тебе, богине,
                                                                 Чтить буду вічно – тут, на полотні.
                                                              Ґ А без щастя, без віри й любові внутрі
                                                                 Вічно жить – се горіть він у всіх на кострі!
Рівень 2-й.

Розкажіть про поетичну збірку І.Франка «З вершин і низин» (рік видання, композиція, символіка назви, основні мотиви).

Рівень 3-й.

Напишіть невеликий твір на тему «Над чим у житті я задумався ( -лася) під впливом життєпису І.Франка та його творів».     




             

                                                                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар