Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

7 кл. К.р. (мова)


   Контрольна робота №1 «Дієслово»

                                                І РІВЕНЬ (3 б.)
1.   Дієслово – це самостійна частина мови, яка:
  А  називає предмети, явища, поняття;
  Б  виражає ознаку або властивість предмета;
  В  означає кількість предметів та їх порядок при лічбі;
  Г  означає дію або стан предмета  

2.   Указати рядок, у якому усі дієслова доконаного виду:
      А  формувати, пережити, оформити, летіти;
      Б  винести, образити, створити, списати
      В  прибігти, сказати, нездужати, говорити;
      Г  сховати, сформувати, відпочити, радіти

     3.   Виділіть речення, у якому вжито дієслово І дієвідміни:
       А  По той бік яру пшениця жовтіє аж ген до лісосмуги
       Б  Асфальт блищить чистою річкою
       В  Іван Сірко належав до видатних політичних діячів і козацьких полководців
       Г  Я бачив дивний сон             
      
       4.   Виділіть рядок, у якому всі дієслова дійсного способу:
         А  привітай, прилетіли, жнуть, валять;
         Б  кріпитимуть, роздав би, фотографує, мріють;
         В  закидають, пропливали, заспівала, згорить;
         Г  веселійте, чарують, любити, живіть

5.      Виділіть речення з дієсловом наказового способу: 
  А  Ниви шумлять навколо й заважають
  Б  Світла зоря водить нами, промінь мужності дає
  В  Сил здобуде думка скута, загартується душа
  Г  Та не забудьмо почування, що нас єднало до борні

6.      Усі дієслова перехідні в рядку:
   А милуватися краєвидами, пригощати цукерками, відвідати друзів;
   Б затамувати подих, не принести молока, насипати борщу;
   В пояснити матеріал, заробити гроші, зустрітися на вулиці;
   Г подарувати квіти, розповісти подрузі, цінувати колегу.

                                            ІІ РІВЕНЬ (2 б.) 
1.   Установити відповідність між дієсловами та їхніми формами:
        А  проговорити;                         1) особове дієслово;
        Б  проговоривши;                       2) інфінітив; 
        В  проговоримо;                         3) дієприкметник;
        Г  проговорений;                        4) дієприслівник;
        Д  проговорено                           5) безособове дієслово  

       2.   Установити відповідність між дієсловами і способом творення їх:
         А зберіг ;                                    1) безафіксний;
         Б  чорніти;                                  2) суфіксальний; 
         В  возвеличити                           3) префіксально-суфіксальний;
                                                              4) префіксальний.
        



                                                     ІІІ РІВЕНЬ (3 б.)

        1.  Запишіть 2 – 3 прислів’я, у яких уживаються дієслова у формі 2-ї особи однини   
            теперішнього часу. Визначте особові закінчення.
   
        2.  Словниковий диктант.
             Шепоч..мо, шука..ш, чист..мо, залиша..ш, вар..те, лет..мо, вел..ш, заспокою..ш, вч..те,
              злаз..мо, говор..ш, мовч..мо.

3.      Складіть і запишіть речення, використавши дієслово у сладеній формі майбут-
нього часу.

                                                    ІV РІВЕНЬ (4 б.)

            Напишіть міні-твір «Мандрівка у минуле», виконати морфологічний розбір одного
            дієслова (на вибір)  







                  Контрольна робота №2  «Дієприкметник»

І РІВЕНЬ ( 3 б.)
1.      У якому рядку всі слова – дієприкметники:
 А  сказаний, бачений, шитий, ріжучий, очищений;
 Б  кажучи, сяючий, варений, зібраний, засіяно;
 В  згаданий, закутий, пошкоджено, дорослий, колючий;
 Г  відроджений, засміявся, прибраний, плаваючи, читаючи.

2.      Усі дієприкметники належать до активного стану в рядку:
 А  вимощений, дрімаючий, оспіваний, зів’ялий, загорілий;
 Б  заломлений, освітлений, випущений, вимочений, нагороджений;
 В  почервонілий, стихаючий, завмираючий, вражаючий;
 Г  заморочений, уповільнений, затриманий, насуплений.

3.      Усі дієприкметники належать до пасивного стану в рядку:
 А  прибраний, згорілий, заморожений, подарований;
 Б  напоєний, погашений, виїжджений, прополотий;
 В  перемігший, крокуючий, бажаний, зроблений;
 Г  читаючий, співаючий, дихаючий, тремтячий.

4.      Дієприкметники відмінюються як прикметники
 А  твердої групи
 Б   м’якої групи
 В   обох груп
 Г   не мають закінчення, оскільки дієприкметник – незмінювана форма дієслова
 
5.      У якому рядку всі дієприкметники утворені від дієслів доконаного виду:
 А  вирощений, намальований, закутий, ліплений, стертий;
 Б  виготовлений, випечений, заряджений, митий, бачений;
 В  потемнілий, розв’язаний, нафарбований, крокуючий, дозрілий;
 Г  переказаний, перекладений, пожовклий, зчорнілий, покроплений.

6.      У якому рядку  всі дієприкметники з часткою  не  пишуться окремо:
 А  не/зарослі чагарником береги, не/затоплений острівець, ніким не/торкана роса,     
      не/завершена робота;
 Б  не/почорнілий від часу паркан, ще не/скошена пшениця, не/просохла земля,
      не/ розсідланий кінь;
 В  не/виконане учнем завдання, не/завершена книга, не/підбілена верба,
      не/ зірвані ще груші;
 Г  нічим не/захищений порт, не/прив’язаний звечора човен, ще не/забута образа,
      не/намальована художником картина.

ІІ РІВЕНЬ (3 б.)

              1.   Продовжіть речення:
                    Активні дієприкметники виражають… Наведіть приклади

                2.   Від поданих дієслів утворити дієприкметники:
       Купувати, принести, підбілювати, працювати, приварювати.     

3. Дієприкметник, що пишеться з  не  разом, ввести до самостійно складеного
речення.   
              

ІІІ РІВЕНЬ (3 б.)
             
1.      Скласти і записати речення з дієприкметниковим зворотом, що не виділяється
комою. Підкресліть головні і другорядні члени речення. 

2.      Запишіть речення «На освітлену сонцем галявину вискочив заєць». Зробіть       
      морфологічний розбір виділеного слова.

ІV  РІВЕНЬ (3 б.)

               Скласти міні – твір «Мій обов’язок перед природою», використавши дієприкмет-
                ники та дієприкметникові звороти.                                                 
 











Контрольна робота № 4. Прислівник

І варіант

1. Прислівником називається:
А) незмінювана форма дієслова, яка означає ознаку дії, ознаку предмета або ознаку іншої ознаки;
Б) службова частина мови, яка відповідає на питання як? де? куди? коли? чому? скільки? навіщо?
В) незмінна самостійна частина мови, яка означає ознаку дії чи стану, ознаку предмета чи іншої ознаки або вказує на обставини,  за яких відбувається подія чи явище;
Г) незмінна самостійна частина мови, яка означає ознаку дії, стану, предмета, іншої ознаки.

2. Укажіть рядок, у якому правильно названо морфологічні ознаки прислівника:
А) рід, число, відмінок;
Б) незмінність, час;
В) час, спосіб;
Г) незмінність.

3. У реченні прислівник виступає найчастіше:
А) означенням;
Б) обставиною;
В) присудком;
Г) підметом.

4. Укажіть рядок, у якому до складу всіх словосполучень входять прислівники:
А) ставитись по-сусідськи, дивитись по-вовчому, зробити по вашому замовленню;
Б) по сусідському звичаю, зробити по-вашому, йти по вовчому сліду;
В) вити по-вовчому, хай буде по-вашому, співати по-українськи;
Г) по українському звичаю, по сусідському городі, зробимо по-вашому.

5. Усі прислівники треба писати з -нн-:
А) розгубле...о, задума...о, навма...я, слухня…о;
Б) безви....о,  попідвіко...ю, воста...є, духмя…о;
В) сумлі...о, наполоха...о, студе...о, збентеже…о;
Г)  неодмі...о, тума...о, натхне...о, спросо…я.

      6.Орфографічну помилку в написанні не, ні допущено в реченні:
А) Дурному нескучно й самому.
Б) Ніде немає літа.
В) Дірок багато, а вилізти нікуди.
Г) Ступа неквапно сивочолий кінь.

      7. Усі прислівники слід писати через дефіс:
      А) по/господарськи,  по/їхньому,  по/перше, по/одинці;
     
Б) куди/небудь, казна/як, будь/де, аби/куди;
     
В) казна/як, без кінця/краю, з давніх/давен, так/то;
     
Г) ледве/ледве, сама/самісінька, сама/самотою, де/інде.

8.У кінці прислівника треба писати –и в обох реченнях:
А) Вишиває  нам  бабуся рушники, я й собі отак навчуся залюбк... . Наснились нам зорі вночі… над Дніпром.
Б) Сяк-так,  накосяк, аби  не по-людськ… . Осіння пора вже по-вовч… закрадалась.
В) Навік… віями мені ти серце проколола. Хто поможе вчасно, той поможе двіч… .
Г) Підем по променю веселім, бо так, напевне, навпрошки… . Свисне трич… опівноч…
9. Установіть відповідність між способами творення прислівників і прикладами:
А) суфіксальний                               1. утрьох, надвоє, заодно, вдруге;
Б) префіксальний                              2. тепло, давно, спокійно, надійно;
В) префіксально-суфіксальний       3. босоніж, праворуч, мимохідь, водночас;
Г) злиття основ                                 4. тишком-нишком, часто-густо, ледь-ледь;
                                                            5. здалеку, затемно, наверху, влітку.

Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 – 12 до нього.
1. Беремо трохи ліворуч, тоді санчата стрибають навмання по бездоріжжю. 2. Незабаром під’їжджаємо до страшного болота. 3. Старі люди кажуть, що колись тут були несходимі болота. 4. Коли напали на село ординці, дівчата кинулись тікати сюди, чимдуж стрибали у твань і топилися в ній. 5. Згодом на цьому місці виріс калиновий гай, і влітку місцина стала озиватися дівочими голосами.

10. У тексті прислівників:
А) 9,                     В) 11,
Б) 10,                    Г) 12.

11. Утворений злиттям основ прислівник є в реченні:
А) першому,         В) четвертому,
Б) другому,           Г) п’ятому.

12. Зробіть морфологічний розбір виділеного слова.

13. Складіть твір на тему «Що розказав мені зимовий ліс», використовуючи прислівники. Підкресліть їх.






Контрольна робота № 5. Прийменник. Сполучник

І ВАРІАНТ

Завдання 1 -8 мають по 4 варіанти відповіді, з яких лише один правильний
1.  Прийменник є в реченні:
   А Де незгода, там шкода                                                 В Проти віку нема ліків.       .
   Б Всяке напівзнання гірше невігластва.                        Г Верблюда ложкою не напувають.

2. Уреченні  Край балки, проводжаючи потоки, петрів батіг сміється синьооко прийменник:   
   А простий, непохідний                                                    В складний
   Б простий, похідний                                                         Г складений

3. Орфографічну помилку допущено в реченні: 
   А Я лечу назустріч долі.                                                 В Не припрягай воза поперед коня.
   Б Але що це освітило весь погром посеред ночі?          Г Лиш соняхи з-потойбік проса на все те
                                                                                                    зирять з  під брилів.

4. Прийменник  у  треба писати в реченні:
   А Що я робитиму (у, в) той час, коли будується нове життя?
   Б Я на повну міць свою (у, в) сталь дзвінку невтомно б’ю.
   В (У, В) долині – луки, трава по пояс.
   Г Навіть (у, в)сні не хочуть дерева розлучатися із землею.

5. Правильно вжито прийменник із відмінковою формою іменника:
   А сходити за хлібом                                                            В вступити  в інститут
   Б дізнатися з довідника                                                       Г їхати на тролейбусі

6. Сурядним єднальним сполучником серед запропонованих є:
   А але                       Б якщо                          В ні…ні                          Г або

7. Речення з підрядним сполучником:
   А Поезія – це свято, як любов.
   Б Як хочеться усе життя прожить достойним свого роду!
   В Де-не-де біля вирв сивіє полин або кущиться пахучий чебрець.
   Г Ніч колихала так ласкаво, проте не спалося ніяк.

8. Виділену сполуку треба писати окремо:
   А Як/би на кропиву не мороз, вона б усіх людей пожалила.
   Б Як/би ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя.
   В Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти.
   Г Як/би мені сила та воля, жив би без горя.

9. Установіть відповідність:
   Підрядний сполучник                                              Речення
1 способу дії                         А Вам, молодим, любити і горіти, як тільки вміє молодість одна.
2 порівняльний                     Б Гарна, мов калина в лузі.
3 з’ясувальний                      В І миті жодної не можна повернути, аби життя по-іншому прожить.
4 умовний                             Г Буває й так, що в лютому весною пахне світ.
                                               Д Якщо бажаєш стать заможним, у праці будь непереможним.

 


   Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 – 14 до нього.
(1)    Жовтень засвітив свічки обабіч дороги – це пожовкли липи. (2) Стоять вони у величній задумі й гублять своє листя без розпачу і жалю. (3) Може, тільки на день одягла їх осінь в нову обнову, а їм не жаль її. (4) Чи надто важка вона для них, чи надто витончено пошита, що не держиться на плечах. (5) А по-між липами тополі – палаючі свічі осені.

10. Помилку допущено у написанні слова:
   А обабіч                              Б не жаль                               В надто                              Г по-між

11. Редагування потребує речення:
   А перше                              Б друге                                    В третє                               Г п’яте

12. Сурядний розділовий сполучник є в реченні:
   А другому                           Б третьому                             В четвертому                    Г п’ятому

13. Випишіть із 5-го речення сполучник і розберіть його як частину мови.

14. Випишіть із речень прийменники.

15. Складіть твір на тему «Світ моїх захоплень»
                                                       







Контрольна робота № 5. Прийменник. Сполучник

ІІ ВАРІАНТ

Завдання 1 -8 мають по 4 варіанти відповіді, з яких лише один правильний

1. Прийменник є в реченні:
   А Я не люблю, коли кричать, ненавиджу, коли лякають.
   Б Висока думка в’юнитись не вміє.
   В Замість гір голос подають ущелини.
   Г Сніги зійшли немов навіки, і сліду не лишивши нам.

2. У реченні Понад веселими лугами стежина в’ється польова прийменник:
   А простий, необхідний                                 В складний
   Б простий, похідний                                      Г складений

3. Орфографічну помилку допущено в реченні:
   А З-поміж верб, та груш, та яворини чорні груші хлипають, нагнувшись.
   Б Якось дощ линув по-серед ночі.
   В Всміхнувся степ услід грозовій тучі.
   Г Ідучи назустріч буревію, сам на півдорозі упаду.

4. Прийменник  в  треба писати в реченні:
   А Україна купається (у, в) хвилях місячної ночі.
   Б Ту скрипку змайстрував старий опришок (у, в) панській в’язниці.
   В Падають тепло і глухо яблука (у, в) нашім саду.
   Г Що я робитиму (у, в) той час, коли будується нове життя?

5. Неправильно вжито прийменник з відмінковою формою іменника:
   А згідно з рішенням                              В десять метрів за секунду
   Б пливти за течією                                 Г навчатися по спеціальності

6. Сурядним  розділовим сполучником серед запропонованих є:
   А ні…ні                              Б як… так і                              В аби                              Г не то… не то

7. Речення з підрядним сполучником:
   А Що місяцю зіроньки кажуть ясненькі?
   Б Щасливий я, що народився на твоєму березі, Десно…
   В В мене була лише мати, та був іще старий дід.
   Г Сичі в гаю перекликались, та ясен раз у раз скрипів.

8. Виділену сполуку треба писати окремо:
   А Як/що бажаєш стать заможним, у праці будь непереможним.
   Б Біда помучить, за/те мудрості научить.
   В Ніч колихала так ласкаво, про/те не спалося ніяк.
   Г Що/б тобі не говорили, а ти іди вперед.

9. Установіть відповідність:
 Підрядний сполучник                             Речення
  1 допустовий                           А Заговори, щоб я тебе почув.
  2 причини                                Б Не несу я нікому біди, бо й від вас я біди не чекаю.
  3 мети                                       В Здавалося, що він споконвіку живе на цій  безмежній землі.
  4 з’ясувальний                         Г І хоч на світі сторони чотири, я тут живу.
                                                    Д Стара верба така стара, що вниз уже росте.

   Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 – 14 до нього.
   (1) Ми йдемо вздовж хребта. (2) Коло наших ніг пропливає сніжно-біла густа хмара. (3) Обабіч шосе простяглась алея. (4) У таємничім фіалковім мареві перед нами  з великої висоти відкривається долина. (5) Дерева схилились нам назустріч, нас зустрічають прохолодна зелень лугів, сіро-голубий туман, синяві гори й жовто-гарячий зріз каменоломні.

10. Помилку  допущено в написанні слова:
   А обабіч                          Б мареві                         В назустріч                         Г жовто-гарячий

11. Непохідний прийменник є в реченні
   А першому                     Б другому                       В третьому                         Г четвертому

12. Сполучник є в реченні
   А першому                     Б третьому                      В четвертому                     Г п’ятому  

13. Випишіть із 5-го речення сполучник і розберіть його як частину мови.

14. Випишіть із речень прийменники.

15. Складіть твір на тему «Світ моїх захоплень»
                                                       



Контрольна робота  № 6. Частка. Вигук.

І  ВАРІАНТ

 1.  Частка є в реченні:
 А Ось ми і зустрілися віч-на-віч, на моїй дорозі ти стоїш.
 Б Все ущухло враз, і стало тихо-тихо навкруги.
 В Вранці-рано на світанку я співав тобі веснянку.
 Г Природа мудра, все створила мовчки.

2.  Серед запропонованих часток формотворчими є:
 А тільки, -таки, де-, аби-                                                    В хай, нехай, би, б
 Б майже, навіть, авжеж, бодай                                           Г не, ні, що-, б

3.  Усі частки треба писати через дефіс:
 А дістав/таки, так/от, де/кому, аби/хто                         
 Б що/небудь, будь/хто, казна/скільки, хіба/що
 В розберись/но, хтозна/який, з’їж/бо, складіть/но
 Г все/таки, де/небудь, де/коли, немовби/то

4.  Частка  не  пишеться окремо в усіх випадках:
      А не/створити, не/один, не/помітно, не/підготувати
      Б не/прикрасила, не/потрібно, не/нас, не/дочуваючи
      В не/щодавно, не/десять, досі не/зрозумілий, не/люблю
      Г не/зволікаючи, зовсім не/знайомий, не/дуже, не/спокуситися

  5.  Частку   не  треба писати разом у реченні:
    А Того не/можна, і того не/слід.
Б То куріла грубка, вже давно не/мазана.
В Він іде поважно, не/роззираючись і не/зупиняючись біля зустрічних.
Г Тут навіть слідів людських не/має – не/торкана земля…

6.  Помилку в написанні слова з часткою  ні  допущено:
А нікчема                           Б ні з ким                           В нізвідкіль                           Г нідочого                                                            

7.  Помилку в написанні вигуків допущено:
А ой-ой-ой, їй-Богу, їй-бо, вйо, надобраніч         
Б овва, ген-ген, ану ж бо, атож 
В гав-гав-гав, ш-ш-ш-ш, їй-право, до побачення
Г но-о-о-о, цоб-цабе, добридень, день добрий

8.  Правильно відокремлено вигук у реченні:
А Гей ви зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..             
Б Ой яка чудова українська мова!                          
В Ох, неоднаково мені.
Г Ой, волохи, волохи, вас осталось трохи.

9.  Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне 
      слово).
    Це (1) тільки степ (2) їхній (3) щовесни оновлюється і навіть (4) після чорної бурі зацвітає дикими тюльпанами.
А прикметником                 Б займенником                 В прислівником
Г сполучником                    Д часткою                         Е прийменником
 
 Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 – 12 до нього.
(2)   Небо синіє, неначебто там висіяно море  волошок, фіалок, півників і ще всячину квітів, що не в’януть. (2) Мабуть, тому вподобав я дивитись на небо, що з поміж усіх кольорів  найдужче люблю синій. (3) Іноді все в  цьому світі уявляється мені синім: ото ніби ростуть сині тополі, їдуть сині вози, перепадають сині дощі. (4) А якого кольору слова? (5) Тихесенько вимовляю «зелений», і постає переді мною все зелене, і я вже чомусь не сумніваюсь, що це слово зеленого кольору.

10.    Орфографічну помилку допущено в написанні виділеного слова:
А неначебто                   Б з поміж                 В переді мною                 Г не сумніваюсь

11. Модальна частка є в реченні:
 А першому                     Б другому                 В третьому                       Г п’ятому

12.   Сурядний сполучник поєднує однорідні члени в реченні:
 А першому                      Б другому                 В третьому                      Г п’ятому
   
 13.  Запишіть речення, розставте розділові знаки, зробіть синтаксичний розбір, дайте  характеристику. Розберіть вигук як  частину мови.
      
     Годі дитино вернися у свою хатину!
   
 14.  Складіть твір  на тему «Літні канікули – веселая пора».



Контрольна робота  № 6. Частка. Вигук.

ІІ ВАРІАНТ

1.  Частка є в реченні:
А  Стояла тиха і по-своєму хвилююча година.
Б На цій землі  жили ми споконвік.
В Насували хмари шапку аж до віч.
Г Сивіє вересень в долині, де Збруч збутнявіло тече.

2.  Серед запропонованих часток заперечними є:
А казна-, аби-, не-, -небудь                 Б майже, тільки, що-, -ся
В нехай, навіть, бодай, аж                   Г не, ні, ані

3. Усі частки треба писати разом:
А де/кілька, щонай/гірше, таки/зробив, ні/нащо
Б ані/трохи, аби/що, тримай/но, хтозна/звідки
В казав/би, будь/чийого, ані/де, аби/до/кого
Г аби/куди, якнай/краще, авже/ж, ані/звідки

4.  Частка  не  пишеться разом в усіх випадках:
А не/здужати, не/хтуючи, не/щастя, не/зовсім        
Б не/хотя, не/покоїти, не/добачати, не/потрібно
В не/зчутися, не/абищо, не/підготовлені, не/весело
Г не/виконане, не/стямно, не/повторна, не/зважай

5.  Частку  не  треба писати окремо в реченні:
А Вечірнє сонце, дякую за всіх, котрі нічим не/осквернили душу.   
Б Пройшла не/певність і ще щось не/вимовне.
В Не/сказане лишилось не/сказанним.
Г Я не/доцільна – наче камертон у кулаці кошлатого бандита.

6.  Помилку в написанні слова з часткою  ні  допущено:
      А ні в яку                           Б нінащо                           В нівчому                           Г ні на що

7.  Помилку в написанні вигуків допущено:
 А киць-киць, ха-ха, леле, овва                   
 Б от тобі й на, ич, ану-бо, агов
 В гав-гав-гав, ш-ш-ш-ш, їй-право, до побачення
 Г будь ласка, тпру, алло, ну й ну

8.  Неправильно відокремлено вигук в реченні:
А Гей, Гомере український, гей, Остапе Вересаю!
Б Ох ти, доле моя, доле!
В Ану, вставай, чоловіче, третій півень кукуріче.
Г Ой, живу впівголосу, впівсили.

9.  Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне
     слово).
     І (1) наперед (2) не треба ворожити, і (3) за (4) минулим плакати не варт.
     А іменником                      Б дієсловом                      В прикметником
     Г прислівником                 Д прийменником             Е часткою



     Прочитайте текст. Виконайте завдання 10 – 12 до нього.
(1)   День розпрозорився, сонце стоїть у зеніті, навіть припікає. (2) І ми зупиняємося коло однієї  з придорожніх альтанок забачивши біля неї криницю з журавлем. (3) Вода блищить всього лише за два-три метри, і в глибині криниці віддзеркалюються тихі небеса. (4) Нам жаль дотиком цебра змивати оту картину. (5) Вода виявилася смачна, бо настояна, мабуть, на соках, які виброджують у корінні  верб і тополь.

10.    Фразова (модальна) частка є в реченні:
А першому                 Б другому                 В четвертому                 Г п’ятому
    
     11.  Похідний прийменник є в реченні:
            А першому                  Б другому                 В третьому                    Г п’ятому
    
     12.  Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
            А першому                  Б другому                 В третьому                     Г п’ятому
   
    13. Запишіть речення, розставте розділові знаки, зробіть синтаксичний розбір, дайте    характеристику. Розберіть вигук як частину мови.

     Ех не остерігся Пилипко свого ворога.
    
14.    Складіть твір на тему «Літні канікули – веселая пора»













































1 коментар:

  1. Betway online casino - Kadangpintar
    Betway online casino. Betway online casino is 온카지노 먹튀 a fun and innovative way to play casino games. It is an online casino that offers some

    ВідповістиВидалити